Pages

04 December 2009

Pengguna Streamyx, BERHATI-HATILAH DENGAN MODEM ANDA

Aku bukanlah orang jahat yang sangat jahat, dan aku bukanlah orang baik yang sangat baik. Jadi, aku menggunakan segala sumber yang ada untuk memanfaatkan teknologi.

Ya, aku boleh mencari password dan akaun streamyx secara percuma untuk upgrade akaun aku. Ini pesanan aku kepada seluruh umat streamyx. Sila TUKAR KATA LALUAN MODEM ANDA 

Mudah saja hendak mencari akaun anda semua. Jadi, berhati-hatilah. Aku tak boleh berikan maklumat detail bagaimana hacker mencuri maklumat, tapi, aku akan beri hint sahaja.

1.Scan IP range berkaitan..
2.Login kepada modem menggunakan google. Factory password for modem.
3.Frame sources.


Dibawah ni aku sediakan screenshot. Kepada pemunya akaun, sila updated password default anda.






4 comments:

nazri said...

ko mmg jahat..dari dulu smp skrg..nak goda modem org j kejenye..haha..

Mustakim Ahmad said...

Keje aku ok apa. Bg maklumat. Bukannya goda..hehe..untung aku tak bagi password sekali..time nak donlod je aku guna..haha

Mamok™ said...

Atong memang mcm tu..
dari zaman sekolah dulu..
komputer kat makmal komputer sekolah semua dah dinodai dia..
hahaha..

Mustakim Ahmad said...

Hehe..aku nodai keselamatan pc je..huahuahua..