Pages

30 March 2010

Dah Masuk 5 Bulan Bekerja

Dah masuk 5 bulan aku bekerja sebagai cikgu di SMKDARA. Dalam masa 5 bulan ini, apa yang aku dapat kumpul ialah sedikit kewangan dan sedikit barangan. Dalam masa yang sama, aku juga mempunyai angan-angan nak melakukan business. Mungkin bukan buat masa terdekat, tapi untuk jangka masa jauh, aku dah target apa yang aku nak lakukakn. Aku dah pun melakukannya secara sedikit demi sedikit. Cuma perlukan lebih komitmen. Ya, bidang fotografi menjadi minat aku sejak 5 atau 6 tahun yang lepas. Jadi, untuk itu, aku perlu fokus. Bukan aku nak terus jadi seperti saifulnang atau ted adnan, tetapi, cukup jika apa yang aku perolehi dapat memajukan kewangan aku dan dapat menambahkan ilmu dalam fotografi ini.

Wishlist aku:
1. D700 atau fullframe format DSLR
2. SB900
3. Ultra Wide Lens 24-70mm

Cukuplah kalau aku dapat tiga2 itu..

2 comments:

Mamok™ said...

atong.. kau upload lah lagi gambar2 yg ko dah ambik...

Mustakim Ahmad said...

takde masa la nak upload..aku bz sgt buat masa ni. pg sampai ptg kat sek.balik tido rehat.mlm sambung buat keje..