Pages

09 November 2010

Arkitek Landskap Malaysia

Berharap si dia akan memperoleh matlamat dalam kerjanya. Aku bangga dengan si dia yang sekarang kuat dan gigih bekerja. Ni diskripsi tugas dia berdasarkan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA):


Deskripsi Tugas:
Bertanggungjawab melaksanakan reka bentuk kerja-kerja pembangunan, penyelenggaraan, pengawasan projek, mereka bentuk pelan pembangunan, taman awam, lanskap serta memberi ‘input' kepada rancangan pelan pembangunan struktur, kertas-kertas mengenai garis panduan dan perancangan serta projek-projek yang dilaksanakan oleh Jabatan. 





Ada yang berminat untuk buat landskap rumah?Boleh hubungi saya di email chilva@gmail.com.

Alhamdulillah, aku syukur. Harap dia tahu bila dia baca, dan aku ingin katakan,aku sangat berbangga dengan dia!

2 comments:

nazri said...

next year kan?ok2.. hehe

Mustakim Ahmad said...

salam. saudara ada komen di blog saya.. sori lmbt betul sy prasan.. saya posting di telupid sabah..